Wednesday, September 30, 2009

Cinta ada...



Pertama kali dengar dah sememangnya ada cinta melekat pada lagu ni. Lirik dan melodinya menyentuh perasaan yang kecil ini ;)

Andai aku butakan mata
Dapatkah kau mendengarkan jujurnya
Andai engkau tutup telinga
Dapatkah kau melihat keikhlasannya

Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan ertinya
Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka
Dekatkan hatinya
Memang cinta ada dalam jiwa kita….

Andainya cinta itu buta
Dapatkah kau mengubah personanya
Andai mengalir air mata
Dapatkah kau membezakan jernihnya..

Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan ertinya
Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka
Dekatkan hatinya
Memang cinta ada dalam jiwa kita….

Oh mengapa ada saksi yang tak memahami
Ooo…oh..mengapa ada saksi yang disalah erti
Oh..aku cinta..oh..jauh dari bahasa
Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan ertinya
Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka
Dekatkan hatinya
Memang cinta ada dalam jiwa kita….(2x)

No comments: