Thursday, November 20, 2008

Afgan Live @ Sg Wang Plaza


Hari ini aku telah berkesempatan bertemu dengan Afgan seorang penyanyi muda dari Indonesia. Aku terberkenan ngan suara dia ni bila first aku dengar lagu dia KepadaMU ku bersujud kat Ikim.fm, lirik lagu tu satulah yang menangkap perhatian otakku pastu suaranya tu satu lagi... Kali kedua aku dengar kat Hot.fm, Terima Kasih Cinta. Perghh.. yang ni tangkap lentok wa caya sama lu ah! LOL
Melihatkan Afgan mengingatkan dia kepada adik lelakiku. Pemalu tetapi berbakat. ;) Suaranya memukau...sedap sungguh! Kalau mendengar suaranya kita takkan percaya yang budaknya muda lagi hahaha aku pon dah tertipu. Itulah kebesaran Tuhan, mengurniakan seseorang dengan anugerah yang tiada akan tercapai oleh manusia. Kita ingat dengan pemberian wang ringgit, harta benda yang mewah kita dah memberi suatu anugerah yang tidak ternilai namun takkan terbanding dengan anugerah yang Allah berikan. Walau satu tapi memang mantap, dahsyat dan seumpama dengannyalah.




Pastu terjumpa si keding Reza plak kat situ hehehe... Amboi buat-buat tak kenal... jangan buat banyak kontrolbesi Reza!! Hahaha... Apa pun semoga berjaya dimana jua berada!
19 November 2008

2 comments:

doubleA said...

cett! siuttttt jer
weh..tak kan chenta dah beralih negara kot :p

hepi besday! flight delay :D

Tea Dean said...

hahahaha hampeh la lu! itu kanak2 ribena lagi laa.. cannot..cannot..